Tehnologija
0

Pop-up oglasi stižu i na mobitele?

Sarajevo-x.com
Činjenica da danas i najmlađi imaju mobilne telefone, velikim kompanijama izaziva hronični sindrom dolarskih simbola u očima. Ovaj put nije riječ o telekomima, već internet gigantima koji žele da svoje reklame guraju na mobitele i to u obliku omraženih pop-upa.

Google, Microsoft, Yahoo, AOL i ostali online giganti, nadaju se da će uspjeti potencijal oglašavanja na mobitelima pretvoriti u zelene novčanice. To ne bi bilo tako strašno da neke od njih nisu izabrale najgori mogući način oglašavanja - pop-upe.

I dok je princip oglašavanja na Webu kroz bannere i tekstualne oglase, neki pokušavaju progurati tehnologiju za koju web browseri prave blokere već godinama. Dobra ideja?!

Ovaj vid marketinga zamišljen je ovako. Oglasi se neće pojavljivati dok korisnik surfa, već dok mu je telefon neaktivan. Kompanije Mobile Posse i Acuity Mobile, koje u pop-upima vide potencijal obećavaju da rade na sistemu koji će biti tako dobar da će korisnicima davati ono što žele tako da im neće biti dosadni.

Google, koji je također zainteresovan za korištenje potencijala mobitela, nije htio dati svoj stav o pop-upima, ali čini se da nisu pretjerano oduševljeni idejom. Direktor proizvodnje u Googleu, Dilip Venkatachari rekao je da razmatraju više različitih modela.

"Format koji želimo za ovaj vid oglašavanja treba da bude kombinacja nečeg nenametljivog, a da donosi rezultate", dodao je Dilip.