Kako je bilo i za očekivati, najviše pažnje posvećeno je HD i 3D tehnologiji, na čijem usavršavanju Panasonic konstantno radi.
Posebno mjesto zauzela je saradnja sportskom televizijskom kućom Eurosport čiji su HD programi dostupni na 20 jezika i u 39 zemalja upravo uz pomoć Panasonicovih uređaja. Planirano je da sve veći dio sadržaja ove sportske tv-kuće bude dostupan i u 3D tehnologiji.
Obje kompanije ponosno su istakle da će ovogododišnji Roland Garros biti rađen u trodimenzionalnom signalu.
Osim unaprijeđene 3D i HD tehnologije koja je većini korisnika i najzanimljivija, predstavljeni su i durgi proizvodi, digitalne kamere i fotoaparati otporni na vodu, prašinu i udare, veš-mašone sa novom linijom inventera sa kapacitetom bubnja do 10 kg, nove linije frižidera i brojni drugi proizvodi.
Ovogodišnja krilatica kompanije Panasonic je Eco Ideas pa su u skladu s tim prezentirani modeli koji troše zantno manje električne energije nego prethodni modeli, pa korisnik osim okoline čuva i vlastiti džep.
Predstavnicima medija iz Jugoistočne Evrope obratili su se Istvan Stark, direktor Panasonica za Europu te Mike Vaughton, direktor za ključne kupce i partnerstvo u Eurosportu.