{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


FOTO
/
Noćna mora kreatora novog SimCityja ne prestaje

14.3.2013. u 19:48
14
18
Noćna mora kreatora novog SimCityja ne prestaje
14
Noćna mora kreatora novog SimCityja ne prestaje
Posljednjih sedmica kreatori igre SimCity iz kompanije Maxis (divizije Electronic Artsa) našli su se na velikim mukama. Nakon što je posljednja verzija igre 5. marta pompezno predstavljena, mnogobrojni igrači prijavili su da imaju probleme u vezi sa ispadanjem sa servera i ponovnim priključivanjem. Ovaj problem je optimizacijom servera i zakrpama za igru skoro u potpunosti riješen, poručili su iz EA.
Igra koja se odvija u realnom vremenu i u kojoj je cilj izgraditi funkcionalan grad, odnosno savladati sve prepreke na koje se pritom nailazi, zahtijeva da uvijek budete online, čak i kad svoj grad gradite u single player modu.

Noćna mora kreatora nastavljena je diskusijom o sistemu menadžmenta saobraćaja, ali i kompletnom algoritmu igre. Pojedini igrači sada su otkrili i nove rupe. Pojavljuju se stanovnici grada koji nemaju ni stalni posao, niti dom. Oni hodaju uokolo do najbližeg otvorenog radnog mjesta ili doma, što stvara glavobolje u planiranju grada. Simsi koji ne nađu posao u blizini ne koriste javni prijevoz, već pješače. Djeca ne mogu tako lako stići u školu, a svi policajci pojavljuju se na istom mjestu nesreće odjednom, čak i kad su policijske stanice pažljivo raspoređene po različitim dijelovima grada.


Školski autobusi, vatrogasna vozila i horde turista imaju poteškoće da pronađu očigledne puteve prema svom cilju. Kao rezultat, igrači moraju dizajnirati svoje gradove kako bi se prilagodili lošem algoritmu, a ne realnim ciljevima.

Popularno rješenje je gradnja jedne ulice koja vijuga gradom poput zmije. Ovo olakšava neke probleme. Ipak, loš algoritam mogao bi biti odgovor i na jednu od najvećih misterija novog SimCityja - zašto je površina grada tako drastično smanjena. Mnogi igrači kažu da je najveći problem s kojim se njihovi stanovnici susreću klaustrofobija.


Ambiciozni plan popunjavanja SimCityja "pravim ljudima" zasad ne funkcioniše, dijelom i zbog toga što se Simsi ne ponašaju racionalno, ali i zbog komplikacija koje nastaju kad pokušaju naći najkraći put do posla, kuće ili škole. Uz to, pojava blesavih agenata bez pamćenja ili trajnih uloga svela je gradove na nivo koji je brojnim fanovima franšize postao dosadan.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: