Istraživanja
0

Na Internetu širi uvid u politička dešavanja

Sarajevo-x.com
Amerikanci nezadovoljni insertima sa političkih debata vraćaju se Internetu kako bi dobili potpuniju sliku, nova istraživanja pokazuju.

U istraživanju Pew Interneta i American Life Projecta navodi se da se skoro 30% odraslih koristi Internetom kako bi pročitali ili odgledali nefiltriran materijal kampanje, snimke ili debate, najave i transkripte govora.

“Oni žele odgledati cijelu kampanju. Žele pročitati govore od početka do kraja”, izjavio je Lee Rainie, direktor grupe Pew. “Ovo predstavlja korak naprijed u odnosu na kulturu isječaka”, dalje se ističe u saopštenju.

Googleov YouTube i ostale video stranice su postale popularnije. Trideset i pet procenata odraslih osoba gledali su političke video snimke putem Interneta tokom prve sezone, u usporedbi sa 13% koliko ih je gledalo za vrijeme predsjedničke utrke 2004. godine.

Rezultati istraživanja su pokazali da deset posto odraslih koriste stranice za društveno umrežavanje poput Facebooka ili MySpace za političke aktivnosti, bilo da dodaju kampanju kao prijatelja na stranicama osobnog profila ili da otkriju političke interese ili da se, pak, pridruže određenoj političkoj grupi.

Naravno, video snimci i stranice za društveno umrežavanje se koriste mnogo više od posljednjih predsjedničkih izbora.

Pew je otkrio da je među korisnicima Interneta Obaminih pristalica bilo duplo više nego što je bilo onih koji su podržavali demokratskog rivala Hillary Rodham Clinton i republikanca Johna McCaina.

Ukupno 46% Amerikanaca su koristili usluge Interneta ili tekstovne poruke mobitela za neke od političkih aktivnosti.

I dalje imaju podijeljena mišljenja u vezi sa Internetom u politici. Šezdeset posto korisnika Interneta se boji dezinformacija i propagande koja je dostupna i da je mnogo glasača koji vjeruju ovim informacijama. Samo 28% ih vjeruje da im Internet pomaže da se osjećaju bolje povezanim sa kandidatom kojeg podržavaju, objavio je američki portal Yahoo!.