{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


MySpace redizajnirao korisničku naslovnicu po uzoru na Facebook

S
13.8.2010. u 10:23
0
1
MySpace redizajnirao korisničku naslovnicu po uzoru na Facebook
0
MySpace redizajnirao korisničku naslovnicu po uzoru na Facebook
Novi izgled početne strane MySpacea korisnike ove mreže svakako će podsjetiti na planetarno popularni Facebook. Ova društvena mreža tako se odrekla tamnog zaštitnog znaka i pretrpane pozadine.
Redizajn će biti zvanično predstavljen 19. augusta, a ljubitelji tehnologije su prokomentarisali kako MySpace sa "dvije kolone" liči na Facebook.

Novim dizajnom dodana je opcija "My Stuff" i "Recommendations" (preporuke). Prva omogućava brzi pristup fotografijama, videosnimcima i muzici bez napuštanja početne stranice.

Nedavno je objavljeno da je MySpace u toku protekle godine izgubio 49 posto svojih korisnika, odnosno da je broj posjeta sa 6,5 miliona, koliko ih je bilo u maju 2009, pao na 3,3 miliona u maju 2010. Istovremeno, njihov najveći rival Facebook oglasio se dobrim vijestima - okupili su čak 500 miliona registrovanih korisnika.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: