{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Mreže koje se trude biti alternativa Facebooku

S
22.5.2010. u 21:15
0
7
Mreže koje se trude biti alternativa Facebooku
0
Mreže koje se trude biti alternativa Facebooku
Iako mnogima zvuči suludo i sama pomisao da bi mogli napustiti Facebook i izbrisati svoj profil, pa tako i izgubiti neke od kontakata, društvene mreže na Internetu koriste priliku u vrijeme kada se FB susreće sa prigovorima o sigurnosnim propustima da se izreklamiraju i tako eventualno privuku nove korisnike.
Evo nekoliko društvenih mreža koje imaju cilj ugostiti isfrustrirane Facebookove korisnike, po izboru utjecajnog lista Huffington Post.

Pip.io

Dozvoljava korisnicima da sami izaberu svoju publiku, pomaže u organizaciji kontakata tako da možete reći šta želite osobama za koje želite da znaju. Omogućava kreiranje Roomsa, privatnih okruženja koja ne mogu vidjeti osobe izvana, kao što mogu na Facebooku. Pip.io nema ograničenja u broju karaktera, interfejs mu je jasan, jednostavan i lagan za korištenje.

Google Buzz

Ne tako davno predstavljeni servis Buzz omogućava praćenje napisa svojih e-mail kontakata. Na njemu ne treba otvarati profil niti račun, a povezan je sa Picasom, Twitterom, Flickrom i Google Readerom. Opcije privatnosti se mogu mijenjati od posta do posta i one ostaju zapamćene.

Diaspora

Ovo je djelo četiri studenta Instituta matematičkih nauka Courant koji su stvorili decentralizovanu društvenu mrežu koju kontrolišu korisnici. New York Times je o toj mreži napisao: "Kreatori su namjeravali besplatnu distribuciju softvera čiji je kod otvoren za nadogradnju drugih programera."

Ning

Korisnici ovdje mogu kreirati i uređivati svoje vlastite društvene mreže bazirane na interesima i aktivnostima. Magazin PC World nazvao je Ning otvorenim programskim kodomkoji programeri mogu nadograđivati malim aplikacijama, tako da mogu izvoditi sve funkcije koje žele. Ning je u aprilu ove godine prestao sa davanjem besplatnih usluga. Onima koji su dotad besplatno koristili mrežu ponuđene su opcije uplate ili odlaska.

Orkut

Sa sjedištem u Brazilu ova mreža ima oko 100 miliona međunarodnih korisnika, od kojih je 18 miliona Amerikanaca. Bazirana je na pozivima korisnika prijateljima da se priključe. Ima jednostavan interfejs koji je neka vrsta kombinacije Googlea i Facebooka. Jedna od sjajnih karakteristika je razdvajanje ličnih od poslovnih kontakata. Da biste otvorili profil na Orkutu morate imati najmanje 18 godina. Očuvanje privatnosti problem je s kojim se ova mreža ozbiljno pozabavila.

OneSocialWeb (OSW)

OSW ima za cilj okupljanje svih vrsta medija na jednom mjestu i to besplatno, otvoreno i decentralizovano na Internetu. Ostaje im da preciziraju politiku o zaštiti privatnosti, iako imaju solidno kreirane profile, povezivanja, aktivnosti i aplikacije.

ASmallWorld

Ovo je elitna mreža bazirana na pozivima prijatelja koji su već korisnici. New York Times je opisao kao "Facebook samo za pojedine", a Wired kao "ultraekskluzivnu društvenu mrežu" na kojoj su supermodeli i druge slavne ličnosti. Ima oko 600.000 korisnika, a s obzirom da je to prilično mala "zajednica" ljudi koji su na neki način povezani neki je smatraju "bazom ličnih podataka".

Bebo

Sa oko 34 miliona registrovanih članova Bebo je treća mreža po popularnosti u SAD-u, odmah nakon MySpacea i Facebooka. Pokrenuta je 2005., a samo godinu kasnije osvojila je nagradu People's Choice Webby Award za najbolju socijalnu mrežu. Bebo ima grupe osoba koje imaju specifične interese, poput Bebo Bands i Bebo Books, a omogućava vam da vidite ko je to pregledao vaš profil.

MySpace

Do 2006. bila je to najpopularnija mreža u SAD-u, ali zbog brojnih problema, kontroverzi i kritika, popularnost joj je značajno opala. Ipak, nakon Facebooka i dalje se vrlo dobro drži. Cilj mu je bio da postane mjesto za pronalazak i dijeljenje igara, muzike i video snimaka. Odnedavno omogućava opciju kojom samo jednim klikom možete sakriti cijeli svoj profil pred svima osim svojim prijateljima.

FolkDirect

Sigurna web mreža sa zidovima, grupama, razgovorima uživo, blogovima i čvrstim opcijama za očuvanje privatnosti koje možete kontrolisati. Vaši podaci nikad neće doći u ruke reklamnim kompanijama koje će vas kasnije zatrpavati spamom niti trećoj strani koja bi mogla zloupotrijebiti, piše na homepageu mreže. Potraga za prijateljima, postavljanje fotografija i pisanje bloga nikad nije bilo lakše.

Virb

Virb je online zajednica i mjesto gdje možete pronaći stvari koje vas zanimaju. To je društvena mreža, ali i portfolio fotografa, kao i web stranica bendova. Virb je kolekcija svega što želite podijeliti na Internetu, od onoga što ste negdje pronašli do onoga što ste sami kreirali. Šta ćete na ovoj mreži raditi u potpunosti zavisi od vas.

Story of My Life

Omogućava vam da se pozicionirate u online svijetu, da objavite ili zadržite privatnim šta vam je želja i kad god vam odgovara, posebno ako su to memoari, životne priče, biografije i slično.

Friendster

Sa preko 90 miliona korisnika to je veoma popularna stranica u jugoistočnoj Aziji.

Netlog

Ima preko 61 milion korisnika i popularna je u Evropi, Turskoj, arapskom svijetu i kanadskoj provinciji Quebec. Prethodno je nosilana naziv Facebox i Redbox.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: