Problemi su se javili 30. decembra kada su e-mailovi pohranjeni u 17.355 računa potpuno nestali. U ponedjeljak je objavljeno da je kompanija otkrila tehnički problem i vratila mailove pogođenih računa koji su nestali u nedjelju navečer.
"Korisnici su privremeno izgubili sadržaj iz svojih mailboxeva zboh opterećenja servera. Istražujemo uzrok ovog slučaja kako bi spriječili da se nešto slično dogodi u budućnosti. Žao nam je zbog neugodnosti koje smo prouzrokovali našim korisnicima, klijentima i partnerima", napisao je Chris Jones, potpredsjednik Windows Live Engineeringa na blogu kompanije.
Korisnici su na društvenoj mreži "Facebook" kreirali grupu u kojoj su istakli svoje probleme sa Hotmailom. Na stranici je potvrđeno i da su mailovi vraćeni u nedjelju uvečer.
Međutim, neki korisnici su rekli da su im mailovi vraćeni, ali da im nedostaju oni koje su primili 30. decembra.
"Microsoft" inače koristi SQL Server za upravljanje Hotmailom.