{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Microsoft kupuje Yahoo?!

S
4.5.2007. u 18:30
0
0
Microsoft kupuje Yahoo?!
0
Microsoft kupuje Yahoo?!
Kako piše današnji New York Post, Microsoftu je dosadilo da gubi od Googlea, pa je odlučio da ponovo pokrene formalne pregovore o kupovini Yahooa. Čini se da je Microsoft teško primio gubitak utrke za kompaniju DoubleClick.
Iako Microsoft i Yahoo vode neformalne pregovore već godinama, povjerljivi izvori kažu da se sa strane Microsofta prvi put osjeća hitnost i inicijativa koja ranije nije bila prisutna.

Microsoft ponovo dolazi sa ponudom samo par mjeseci nakon što je Yahoo prezrivo odbio ponudu softverskog giganta.

Stručnaci sa Wall Streeta procjenjuju da Yahoo vrijedi oko 50 milijardi dolara.

"Dosadilo im je biti izostavljenima iz ove nove uzbudljive utrke", rekao je neimenovani finansijski izvor koji je prisustvovao nedavnim pregovorima sa Microsoftom. "Postaju voljni da se putem transakcija i transfera vrate u igru".

Jedan od razloga za takav potez je činjenica da je Google već neko vrijeme uvijek jedan korak ispred kada je o sklapanju poslova riječ. DoubleClick je najfriškiji Microsoftov "poraz", ali nije jedini. Google je 2005. godine obnovio oglašivački ugovor sa AOL-om. Bio je to ugovor kojeg se Microsoft očajnički želio domoći.

To nije sve. Pošto Google razvija ozbiljan softver na internet platformi, na njega se gleda kao direktnog konkurenta Microsoft Officea. Izvor kažu da Microsoftu nije preostalo ništa do krenuti agresivno.

"Onog trenutka kada se Microsoft počne žaliti na monopol, znate da su očajni i da im treba nešto 'veliko'", izjavio je za NY Post neimenovani izvor.

Kako sada stvari stoje, eventualno spajanje Microsofta i Yahooa, donijelo bi im 27 % tržišta pretraživačkog oglašavanja, naspram 65 % koliko je u Goolgeovom vlasništvu.

Nakon što je ova vijest objavljena u New York Postu, vrijednost Yahoovih dionica skočila je za 15 posto.

Glasnogovornici i Yahooa i Microsofta odbili su dati bilo kakve komentare.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: