Tehnologija
0

Microsoft finalizirao kupovinu aQuantivea za 6 milijardi dolara

Sarajevo-x.com
Microsoft je finalizirao kupovinu oglašivačke kompanije aQuantive poduzimajući prvi korak kojim se nada da će zakočiti Yahoo i uhvatiti priključak za sadašnjim gospodarom online oglašavanja - Googleom.

"Naš cilj je biti broj 1 ili broj 2", izjavio je Kevin Johnson, predsjednik Microsoftovog odjela za platforme i usluge.

To je jako ambiciozan plan, uzimajući u obzir da je Microsoft daleko iza Yahooa i Googlea, što se tiče uzimanja prihoda od reklama.

No iz Microsofta govore da promjene koje se dešavaju u softverskoj industriji, koja se seli sa desktopa na Internet, neće zaobići njihovu kompaniju te da još ne znaju u kolikoj mjeri će to ostaviti traga na svim njihovim proizvodima.

Sa aQuantiveom, Microsoft vjeruje da su otklonili neke od briga kako ostati profitabilan tokom te tranzicije. Johnson je izjavio da se trenutno odjeli ovih dvaju kompanija kombinuju i reorganizuju kako bi napravili oglašivačku platformu koja bi zadovoljila novu generaciju usluga na Internetu.