Društvena mreža MySpace je bila dominantna sve do pojave Facebooka.
Mreža Google+ predstavlja kombinaciju Facebooka i mikrobloging senzacije Twittera.
Kritičari kažu da su lične informacije i akcije korisnika dostupne svim njihovim prijateljima sve dok se ne prođe komplikovan proces pravljenja odvojenih grupa. U posljednjih nekoliko sedmica se Facebook usredotočio na načine kojim članovi mogu odlučiti s kim žele da dijele određene informacije.
"Do sada je bilo veoma teško izabrati šta želite vidjeti u sekciji News Feed. Niste mogli imati novosti o ljudima koji su vam interesantni, a koje ne poznajete, npr. novinare, umjetnike ili političare. Opcija 'Subscribe' vam omogućava oboje", rekao je programer Facebooka Zach Rait.
Opcija "Subscribe" nudi kontrolu nad onim što se pojavljuje u sekciji "News Feeds", a omogućava korisnicima da podijele nešto i sa ljudima s kojima nisu prijatelji.
Facebook je omogućio svojim korisnicima da odrede vrste informacija koje dobijaju od svojih prijatelja. Moguće je odabrati da dobijate sve informacije, većinu informacija ili samo važne informacije poput statusa veze ili promjene posla.
Facebook je uveo i "pametne" liste koje automatski sortiraju vaše prijatelje u kategorije i slažu novosti po prioritetima.
Facebook je 2007. godine omogućio svojim korisnicima da individualno sortiraju prijatelje u grupe kako bi kontrolisali s kim dijele komentare, fotografije i slično. Također, korisnici će moći napraviti listu za ljude koji su im jako važni, kao i onih koji im nisu važni, tako da njihove postove neće viđati često.
Google+ je omogućio svojim korisnicima da sortiraju prijatelje i porodicu u različite "krugove" ili mreže, te da dijele informacije samo sa članovima određenog "kruga".
Google ima milijardu korisnika širom svijeta, koji bi mogli postati članovi društvene mreže ove kompanije.
"Facebook će biti još agresivniji u budućnosti. Fokusirani su na to da ostanu konkurentni", rekao je Enderle.