{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Kompanije mlako reaguju na Windows 8

S
22.10.2012. u 12:47
0
12
Kompanije mlako reaguju na Windows 8
0
Kompanije mlako reaguju na Windows 8
Većina kompanija širom svijeta ne čeka sa nestrpljenjem lansiranje operativog sistema Windows 8 krajem ove sedmice, a pojedini stručnjaci kažu da možda nikada i neće preći na njega.
Novi operativni sistem donosi novosti poput funkcije davanja komandi dodirivanjem ekrana tabletnih kompjutera, novi interface privlačniji mlađim korisnicima i brojne verzije koje su kompatibilne sa tradicionalnim softverom desktop računara.

U mnogim firmama kažu da nema razloga za prelazak na novi Windows, a veliki broj kompanija još nije obavio ni tranziciju sa sistema Xp na Windows 8.

"Iskreno govoreći, Windows 8 je više platforma za potrošače, nego što je poslovna platforma, pa to u ovom trenutku nije nešto što ima poslovnu perspektivu", izjavio je Doug Johnson, šef odjeljenja za menadžment rizika u Udruženju američkih bankara, čiji članovi spadaju među najveće kupce novih tehnologija u svijetu.

Johnson kaže da ne vidi dodatnu funkcionalnost i poslovnoj namjeni Windowsa 8, prenio je Reuters.

U posljednje dvije decenije, ovakvi komentari o novoj generaciji Windowsa izazvali bi paniku u sjedištu Microsofta u Richmondu, ali to se sada ne dešava.

Windows 8 je odraz promjena u poslovanju sa novim tehnologijama i za njegov uspon ili pad presudno je kako će biti primljen među običnim korisnicima.

To ne znači da Microsoft neće pokušati da proda radikalnu novu verziju svog operativnog sistema i preduzećima, pošto se očekuje da će nekim firmama odgovarati što neće morati da prave kompromise između tabletnih i desktop kompjutera.

Glavni cilj Microsofta je da pokaže u kojoj mjeri je ovladao optimizacijom operativnog sistema za ekrane osjetljive na dodir i mobilnom formom. Živahan dizajn Windowsa 8 u kombinaciji sa tabletnim kompjuterom Surface znači da je novi Windows na tržištu pozicioniran kao potrošački, a ne poslovni proizvod.

Korporativni kupci, sa druge strane, prilično mlako su reagovali na novi sistem nakon što su isporbali probne verzije, koje su dostupne više od godinu dana.

Na primjer, proizvođač automobila Volkswagen, koji je tek prošle godine instalirao Windows 7 na 60.000 svojih kompjutera, uopšte ne planira da pravi novu drastičnu promjenu u skorije vrijeme.

To nije neuobičajeno, pošto korporacije generalno testiraju novi sistem 12 do 18 mjeseci prije nego što počnu da planiraju prelazak na novi operativni sistem.

Tehnološki analitičari očekuju da 90 odsto korporacija neće preći na Windows 8 u početnoj fazi i da će na vrhuncu njegove popularnosti ovaj operativni sistem imati udio od samo 20 posto u velikim organizacijama.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: