Tehnologija
14

Kodak "oživio" brend Ektra predstavljanjem novog smartphonea fokusiranog na kameru

Klix.ba
Kodak je kompanija koja se može pohvaliti bogatom historijom, ali nema baš mnogo utjecaja u modernom svijetu fotografije. To želi promijeniti predstavljanjem smartphonea Ektra, koji je fokusiran na kameru.

Kodak se borio s bankrotom 2013. godine jer nije želio odustati od svog biznisa proizvodnje filmova, koje je prevazišlo digitalno doba

Nakon pojave smartphonea IM5, koji je doživio neuspjeh na tržištu, kompanija je odlučila pokušati sa smartphoneom Ektra, koji je dobio ime po fotoaparatu iz 1941. godine. Ono što je sigurno, smartphone zaista podsjeća na fotoaparat. Stražnji dio je presvučen tamnom umjetnom kožom sa blago zaobljenim gripom na jednoj strani, kao i okidačem na gornjoj stani. Na stražnjoj strani je Sonyjeva kamera od 21 megapiksel.

Kodak se nada da će smartphone privući pažnju ljubitelja fotografije, međutim, problem je to što mnogi proizvođači već odavno nude "pametne" mobitele sa sličnim mogućnostima.

Ipak, Kodak se udružio s kompanijom Bullitt kako bi uređaj bio što više prilagođen fotografima. Aplikacija za kameru ima opciju "Scene Selection Dial", koja omogućava pristup različitim modovima fotografisanja. U ponudi su Manual, Landscape, Sports i Macro modovi dobro poznati svima koji poznaju i vole Kodak.

Snapseed je glavna aplikacija za uređivanje fotografija.

Smartphone posjeduje MediaTek Helio X20 procesor, 3 GB RAM-a i 32 GB interne memorije, a napaja ga baterija od 3000 mAh, koja podržava Pump Express brzo punjenje. Dobio je 5-inčni ekran rezolucije 1080p i operativni sistem Android Marshmallow.

Prodaja počinje u decembru po cijeni od 499 eura.

Vezani članci