Istraživanje
0

Kinezi i Saudijci najaktivniji korisnici interneta

Sarajevo-x.com
Foto: AFP
Foto: AFP
Ljudi u Kini i na Bliskom istoku su najaktivniji i najveći entuzijasti među korisnicima interneta, pokazala je studija koja se bavila online navikama u svijetu, piše "Financial Times".

Kinezi su također među onima koji najviše prihvataju da saznaju o markama i oglašivačima, što govori o velikoj šansi za online marketing u Aziji. Istraživanje je pokazalo i kako tržišta u nastajanju pretiču zapadnu Evropu i Sjevernu Ameriku kad je riječ o društvenom umrežavanju, a također je otkrilo i značajne regionalne razlike u obrascima ponašanja.

TNS, istraživač tržišta, intervjuirao je gotovo 50.000 ljudi u 46 zemalja za svoju studiju "Digitalni život". TNS je rangirao online populaciju na one koji su vrlo angažirani na internetu preko ljudi koji određeno vrijeme provode tu, do onih koji imaju određene stavove prema tehnologiji.

Egipat, Saudijska Arabija i Kina su na vrhu liste, s oko 55 posto onih koji su vrlo angažirani na internetu.

Turska, treća po veličini nacija zastupljena na Facebooku, bila je jedina evropska zemlja koja se pojavila na TNS-ovoj listi 10 najangažiranijih.

Sir Martin Sorrell, izvršni direktor korporacije WPP koja je vlasnik TNS-a, je rekao kako rasta u ovoj industriji ima, te kako će on umnogome biti povezan s Kinom, što je pokazalo i ovo istraživanje.

Ljudi provode više vremena na stranicama za društveno umrežavanje nego na e-mailu u Latinskoj Americi, Bliskom Istoku i Kini, gdje je sve prisutniji mobilni pristup internetu.

Za ljude u tim dijelovima svijeta je više vjerovatno da će postavljati blogove, fotografije ili video online, te da znatno više cijene pristup internetu u odnosu na ljude u razvijenim tržištima.

No, u SAD-u i Velikoj Britaniji je također dobar procenat, 42 posto, korisnika koji su veoma angažirani na internetu. Međutim, ljudi u zemljama gdje je širokopojasni pristup na raspolaganju već duže vremena, velikim dijelom još uvijek preferiraju e-mail i pristup računaru preko mobilnih telefona.

TNS je utvrdio da 61 posto ljudi, s pristupom, koristi internet svaki dan. Pedeset i četiri posto ih gleda televiziju svaki dan, 36 posto sluša radio, a 32 posto čitaju novine.