{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Istraživanje: Sve više TV gledatelja okreće se ka Internetu

S
20.12.2007. u 11:48
0
0
Istraživanje: Sve više TV gledatelja okreće se ka Internetu
0
Istraživanje: Sve više TV gledatelja okreće se ka Internetu
Sve više TV gledatelja na Internetu gleda video spotove, filmove i epizode omiljenih TV serija, zaključak je novog istraživanja koje je na području SAD-a sprovela agencija za istraživanje tržišta Harris Interactive.
Prema istraživanju agencije Harris Interactive u kojem je sudjelovalo 2.455 odraslih Amerikanaca,u protekloj godini, video online servis YouTube postao je glavna destinacija online video snimaka.

Oko 65% ispitanika je izjavilo kako gledaju video snimke na YouTubeu, dok je prošle godine samo 42% ispitanika posjetilo YouTube.

Više od trećine gledatelja i polovina njih između 18 i 24 godine priznalo je kako zaista uživaju kada online pronađu zanimljiv video snimak.

Više od 42% korisnika YouTubea redovno posjećuje ovaj web sajt, što je 19% više korisnika u odnosu na prošlogodišnje rezultate.

Iako većina ljudi favorizira YouTube, oko 43% ispitanika gledali su video snimke na zvaničnim web sajtovima TV mreža, 35% ispitanika posjetilo je news sajtove, a manje od 30% njih gledalo je video snimke preko internet pretraživača poput Yahooa i Googlea.

Društvene mreže poput MySpacea i Facebooka, kao i muzički web sajt iTunes ostvario je značajno manji procenat online gledatelja, prenio je Reuters.

Ispitanici su otkrili kako bi i češće gledali TV epizode i filmove online kada bi ih bilo više dostupno.

Novo istraživanje je pokazalo i slabiji interes za gledanje amaterskih video snimaka.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: