Prema istraživanju agencije Harris Interactive u kojem je sudjelovalo 2.455 odraslih Amerikanaca,u protekloj godini, video online servis YouTube postao je glavna destinacija online video snimaka.
Oko 65% ispitanika je izjavilo kako gledaju video snimke na YouTubeu, dok je prošle godine samo 42% ispitanika posjetilo YouTube.
Više od trećine gledatelja i polovina njih između 18 i 24 godine priznalo je kako zaista uživaju kada online pronađu zanimljiv video snimak.
Više od 42% korisnika YouTubea redovno posjećuje ovaj web sajt, što je 19% više korisnika u odnosu na prošlogodišnje rezultate.
Iako većina ljudi favorizira YouTube, oko 43% ispitanika gledali su video snimke na zvaničnim web sajtovima TV mreža, 35% ispitanika posjetilo je news sajtove, a manje od 30% njih gledalo je video snimke preko internet pretraživača poput Yahooa i Googlea.
Društvene mreže poput MySpacea i Facebooka, kao i muzički web sajt iTunes ostvario je značajno manji procenat online gledatelja, prenio je Reuters.
Ispitanici su otkrili kako bi i češće gledali TV epizode i filmove online kada bi ih bilo više dostupno.
Novo istraživanje je pokazalo i slabiji interes za gledanje amaterskih video snimaka.