Istraživanje kompanije RBC
0

Inicijalni interes veći za iPad nego za iPhone

Sarajevo-x.com
Nakon godina nagađanja i tajnovitosti uopće ne začuđuje velika potražnja za najnovijim Appleovim dostignućem – iPad. Međutim, to da je potražnja veća od potražnje za iPhoneom, kako sugeriše najnovije istraživanje kompanije RBC/ChangeWave, je ipak pomalo iznenađujuće.

Kompanija RBC/ChangeWave je provela istraživanje koje je pokazalo da 13 posto od 3.200 ispitanika koji su sudjelovali u istraživanju bi vrlo vjerovatno ili sigurno kupili novi uređaj, dok u sličnom istraživanju koje je provedeno prije izlaska iPhonea na tržište 2007. godine svega devet posto ispitanika se izjasnilo kako bi ga kupilo.

Razlog tome je možda i u cijeni. iPad ima neočekivano nisku početnu cijenu od svega 499 dolara što je daleko manje od 999 dolara koliko se očekivalo da će cijena biti.

Samo osam posto ispitanika kazalo je kako ne bi platilo Appleovu cijenu za iPad, dok se 28 ispitanika izjasnilo kako su inicijalne cijene posve odgovarajuće za njih.

Očito je da je Apple uspio pogoditi cijenu zahvaljujući kojoj iPad ima optimalne izglede za uspjeh na tržištu.

"Ovi preliminarni podaci ukazuju da bi prodaja iPada mogla krenuti jako dobro“, kazao je analitičar kompanije RBC, Mike Abramsky.