{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Ima li Facebook budućnost?

S
4.2.2010. u 11:32
0
22
Ima li Facebook budućnost?
0
Ima li Facebook budućnost?
Online mreža da društveno umrežavanje Facebook postala je dio svakodnevne rutine njenih 375 miliona korisnika. Danas ova mreža obilježava šest godina postojanja, a stručnjaci postavljaju pitanje njene održivosti.
Facebook svakog dana postaje sve veći i veći. Prošle godine je u samo 12 mjeseci zabilježio rast broja korisnika za 200 miliona. Statistike objavljene ove sedmice govore da se na ovaj sajt u samo 30 dana 2010. godine učlanilo 23 miliona novih korisnika.

Ovaj servis zauzeo je centralno mjesto u modernoj kulturi. Baš kao Google, postao je glagol. Na svojim profilima korisnici imaju na stotine prijatelja, čak i onih koji im uopšte nisu prijatelji. Sve to ukazuje na zaključak da je Facebook "došao da ostane", ali da li će se to zaista dogoditi, pita Tim Malbon, novinar lista Telegraph.

Historija Interneta puna je podataka o gašenju društvenih mreža poput Six Degrees, Firefly, Friendster i Friends Reunited. Svaka je, baš poput Facebooka, doživjela dramatičan rast popularnosti, dok ih korisnici nisu počeli napuštati zbog neke druge mreže.

Pitanje je - zašto bi Facebook trebao imati drugačiju sudbinu? Vjerujemo li da je, poput Lehman Brothersa, jednostavno "prevelik da bi propao"? Šta bi ga moglo dovesti do toga i šta bi ga moglo zamijeniti?

Najprije bi to mogao biti sam Facebook, preciznije njegova opcija Facebook Connect, koja korisnicima dozvoljava da se logiraju na druge web stranice koristeći podatke za logiranje na FB. To je sjajna ideja, ali ona daje sve manje razloga za posjetu Facebooku. A ako ne posjetite FB, nećete vidjeti njihove reklame.

Naravno da se čelnici popularne mreže ne bi složili s ovom konstatacijom jer vjeruju da stvarna vrijednost leži u prijateljstvima koja se održavaju na sajtu. Facebook, piše Telegraph, kocka posjedovanjem ličnih podataka o korisnicima.

Osim toga, muguće je da neko radi na kreiranju "novog Facebooka". Ono što je sigurno je da taj "neko" nema pojma da radi upravo to.

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: