Istraživanje digitalnih medija, koje je obavila kompanija "Entertainment Media Research" u saradnji sa advokatima koji se bave pitanjem medija, otkrilo je da je popularnost stranica poput MySpacea pomaže u "demokratizaciji" muzičke industrije jer sve više mladih ljudi otkriva novu muziku on-line, umjesto dopuštaju da im muzički ukus serviraju urednici radija i televizija.
Od 1700 ispitanih u rasponu od 13 do 60 godina, njih 86% je koristilo stranice za socijalno umrežavanje, što je za 8% više nego u 2006. godini.
Svaki četvrti ispitanik koji ima korisnički račun na stranicama za društveno umrežavanje ima svoju muziku uvrštenu u profil. Ova brojka je veća kada se u obzir uzmu samo tinejdžeri i iznosi 65%.
Russell Hart, izvršni direktor Entertainment Media Researcha, ovaj fenomen opisuje kao "demokratizaciju muzičke industrije".
"Stranice za društveno umrežavanje iz temelja mijenjaju način na koji otkrivamo, kupujemo i koristimo muziku", rekao je Russell.
Istraživanje je donijelo loše vijesti za muzičku industriju jer 43% ispitanih muziku sa Interneta skida ilegalno, što je za 7% više nego prošle godine.