Kompanija Googel uskoro će unijeti velike promjene u svom internet pretraživaču uvođenjem semantičke pretrage čime će konkurisati Microsoftu i Appleu.
Semantička pretraga je proces koji zahtjeva razumijevanje stvarnog značenja riječi koje ljudi upisuju u web-okvir za pretraživanje.
To omogućava pretraživaču da razlikuje automobil "Jaguar" od životinje jaguar na internet stranici, čiji će se link možda prikazati u rezultatima pretraživanja.
Kompanija je u cilju ovih promjena prikupila ogromnu količinu podataka o 200 miliona osoba, mjesta i proizvoda.
Tako je stvorena enciklopedija znanja o entitetima kao što su ljudi, mjesta i stvari.
Ovim promjenama Google nastoji da razvije pretraživač u kome ćete moći da ukucate pitanje, na primer "ko je predsjednik Francuske", a među top rezultatima dobićete odgovor Nicolas Sarkozy, kao i linkove sa konkretnim informacijama.
Kompanija Apple nedavno je na iPhoneu 4S razvila Siri - inteligentan softver koji odgovora na postavljena pitanja.
Možda vas zanima
Govorila o problemima
Jedna od najuspješnijih porno zvijezda nije bila zadovoljna zaradom: "To nije uredu"
Jednostavna priprema
Desert s jabukama koji će mnoge vratiti u djetinjstvo: Napravite jugoslovenski kolač
Talentovana bh. muzičarka
Esma Numanović predstavila album prvijenac: "Blista" je prava muzička poslastica
Vezani članci
Uz planiranje putovanja
Google Maps sada nudi bolju navigaciju do punjača električnih automobila
U sklopu nagodbe na sudu