Internetski gigant zarađuje skoro 25 posto više nego njegov glavni konkurent, kompjuterska korporacija Microsoft.
Zarada Googlea porasla je za nevjerovatnih 16 posto u samo jednoj godini, zbog čega su zasluženo osvojili prvo mjesto na listi 100 najuspješnijih brendova na svijetu.
Bez obzira što njihovo poslovno carstvo iz godine u godinu postiže velike uspjehe, iz kompanije ističu da im priznanja nisu udarila u glavu.
"Mi se ne osjećamo velikim. I dalje radimo u malim, skromnom timovima koji se osjećaju jako malim", kazala je Lorraine Twohill, menadžerica za marketing u Googleu.
Ova kompanija je već treću godinu zaredom na prvom mjestu najuspješnijih, a njihova zarada je za 13,6 milijardi dolara veća od zarade Microsofta.
Istraživanje o najpoznatijim brendovima provela je agencija Millward Brown.
"U sadašnjem poslovnom svijetu od velikog značaja je postati brend, jer vam to olakšava da održite kompaniju u teškim poslovnim vremenima", zaključila je Joanna Seddon, izvršna direktorica agencije.