U poređenju sa Appleovim iPadom, koji se od utorka prodaje i u matičnoj zemlji Samsunga - Južnoj Koreji, to je i dalje nedovoljno, ali iz južnokorejske firme najavljuju nove tablet računare različitih veličina, te će biti zanimljivo pratiti kako će se iPad nositi sa popularnošću direktnog rivala na tržištu.
Apple je od aprila ove godine, kada je iPad pušten u prodaju, prodao više od osam miliona tih uređaja, piše AFP. Međutim, kako i Sony, RIM, Toshiba, Hewlett-Packard, Motorola, Dell, Asus i Acer također pripremaju ili već imaju u prodaji svoje tablet računare, očekuje se da će do kraja ove godine biti prodato 20 miliona računara te vrste, a do 2014. čak 208 miliona, objavili su stručnjaci iz kompanije Gartner.
Appleov iPad prve generacije nema kameru, ne funkcioniše kao telefon i nema Flash video standard. To je veliki izazov za Samsung, čiji je tablet sa ekranom od 18 centimetara značajno manji od Appleovog.
U Sjedinjenim Američkim Državama najjeftiniji iPad košta 499 dolara, a oni najskuplji i do 829 dolara. Samsungov Galaxy Tab košta oko 600 dolara bez pretplate na mrežu.