{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


"FB generacija će jednog dana morati mijenjati imena"

S
18.8.2010. u 17:29
0
12
"FB generacija će jednog dana morati mijenjati imena"
0
"FB generacija će jednog dana morati mijenjati imena"
Eric Schmidt (Foto: AP)
Izvršni direktor Googlea, Eric Schmidt, upozorio je korisnike interneta da vode računa o količini ličnih podataka koje objavljuju na globalnoj mreži, sugerišući da će mnogi od njih jednog dana morati promijeniti svoja imena kako bi pobjegli od cyber-prošlosti.
Mora se priznati da je ovo zapanjujuće priznanje osobe čija je firma zaradila milijarde upravo na usavršavanju umijeća pohranjivanja i preuzimanja informacija od nas.

Schmidt je, ipak, upozorio da ogroman broj podataka o sebi koje ostavljamo online na kraju krajeva i nije tako pozitivna stvar kao što mislimo.

Čovjek koji je zajedno sa Sergeyem Brinom i Larryjem Pageom pokrenuo najveću pretraživačku mašinu na svijetu poručio je mladim ljudima da ih podaci na internetu mogu skupo koštati.

"Mislim da društvo ne shvata šta se dešava kad imate sve na dohvat ruke, kad vam je sve poznato i zabilježeno", rekao je Schmidt u razgovoru za "Wall Street Journal".

Ovim je jedan od čelnih ljudi Googlea pokazao koliko je vodstvu te kompanije važna privatnost korisnika, uprkos činjenici da su nam upravo oni omogućili ogromnu količinu informacija dostupnim, te skratili prethodne višemjesečne pretrage.

Google je zaradio milijarde pohranjujući podatke o korisničkim navikama pretraživanja, kako bi ih kasnije iskoristio za slanje reklamnih sadržaja.

Internetski gigant iz Kalifornije vlasnik je i muzičkog servisa YouTube, te e-mail-servisa Gmail, a ako živite u nekom od većih svjetskih gradova, velike su šanse da će automobil Google Street Viewa doći upravo pred vaša vrata i snimiti vas. Odnedavno je jasno da se žele uplesti i u oblast društvenih mreža, a upravo tu najviše je briga o zaštiti privatnosti.

Procjenjuje se da danas 600 miliona ljudi širom svijeta ima otvoren profil na nekoj društvenoj mreži, a nedavno je jedan kolumnista "The New York Timesa" rekao da živimo u dobu koje definiše "nemogućnost brisanja onoga što ste objavili u prošlosti i nemogućnost da krenete dalje".

Zbog svega ovoga mnogi ne uspijevaju naći vezu između Schmidtovih komentara i etike njegove kompanije.

"Snimanje svega i omogućavanje da to postane dostupno svima i uvijek je osnovna Googleova misija. Oni profitiraju od činjenice da društvo ne razumije posljedice svega toga", upozorava Chris Wlliams, novinar web-portala "The Register".

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: