Prema navodima američkih medija Facebook je priznao da su unajmili PR kompaniju Burson-Marsteller da širi neistinite informacije o Googleu.
Čelni ljudi PR kompanije ponudili su bloggeru Christopheru Soghoianu, koji piše blogove o sigurnosti na internetu, da dobro istraži Googleova pravila sigurnosti, a u zamjenu bi oni njemu omogućili da svoje tekstove objavljuje na utjecajnim web-stranicama kao što su The Huffington Post i The Washington Post.
Bloggeru je ponuđena i pomoć pri pisanju tekstova, te mu u jednom e-mailu napisano da "američki narod mora biti svjestan da Google prodire duboko u njihovu privatnost i to bez ikakvog dopuštenja".
Međutim, mreža je pala kada je Soghoian odbio ponudu i cijelu prepisku javno objavio. Cijelu aferu razotkrio je web-site The Daily Beast.
Nadležni iz kompanije Facebook priznali su da su unajmili PR kompaniju Burson-Marsteller, ali da su za to imali "dva dovoljno jaka razloga": zbog toga što vjeruju da Google čini neke stvari unutar društvenih mreža i time narušava privatnost korisnika i, kako su istakli, iz još važnijeg razloga - što Facebook uporno pokušava da onemogući Googleu korištenje podataka korisnika Facebooka.
Glasnogovornik kompanije Facebook istakao je da nikakve dalje komentare o ovom slučaju neće davati, prenosi Daily Telegraph.
Rivalstvo između Facebooka i Googlea traje već duže vremena. Trenutno su ovo dvije najveće tehnološke kompanije na svijetu koje se neprestano takmiče za što veći udio na tržištu, pogotovo onom marketinškom.