I dalje privlačan oglašivačima
0

Facebook udvostručio prihode u 2011. godini

Sarajevo-x.com
Prihodi društvene mreže Facebook su udvostručeni na 1,6 milijardi dolara u prvoj polovini 2011. godine, javlja Reuters. To je učinilo Facebook još privlačnijim za oglašivače. Čini se da ova društvena mreža ne trpi zbog konkurentske Google+ mreže..

Neto prihod društvene mreže Facebook u prvoj polovini 2011. godine iznosi gotovo 500 miliona, potvrdio je izvor koji je želio ostati anoniman.

Bolji rezultati Facebooka dolaze nakon što je njegova vrijedost na privatnim tržištima narasla na 80 milijardi dolara. Rastuća popularnost među oglašivačima i 750 miliona korisnika su stvorili pritisak na kompanije poput Yahoo-a. Rezultat toga je i otkaz kojeg je u utorak dobila direktorica Carol Bartz.

"Facebook vidimo kao operativni sistem koji dostavlja reklame na internet", rekao je Dave Williams, direktor kompanije "Bling Media" koja vodi reklamne kampanje za kompanije putem Facebooka.

Kompanija Google je pokrenula svoju društvenu mrežu Google+ u junu. U prve dvije sedmice je privukla 10 miliona korinsika. Google uskoro treba ponuditi mogućnost reklamiranja na svojoj mreži. Nove korisnike pokušava privući zanimljivim igrama poput pokera i Angry Birds. Potencijalni investitori i industrijski eksperti smatraju da će Google+ preoteti veliki dio "kolača" od Facebooka.