Popularnost kakvu Mark Zuckerberg i ekipa sigurno nisu ni sanjali ovaj sajt zaradio je pojačanim apetitima mladih i starih za društvenim uvezivanjem putem interneta.
Dvadesetpetogodišnji osnivač izjavio je medijima kako je brojka od 300 miliona korisnika posljednji u nizu uspjeha koji je web stranica zabilježila u toku rapidnog rasta popularnosti.
Ipak, Zuckerberg ne krije kako postoje planovi da se Facebook i dalje širi, odnosno ističe da su njegovi kreatori "na samom početku", piše Guardian.
"Velika je to cifra, ali mi razmišljamo kao da smo tek počeli s provođenjem svog cilja, a to je da povežemo sve ljude", napisao je na svom blogu.
Facebook se ne širi samo u SAD-u i Velikoj Britaniji, već i u drugim dijelovima svijeta. Predstavljena je i "lakša" varijanta stranice za korisnike sa sporijom konekcijom, a sve to kako bi se stimulisali i oni koji žive u zemljama poput Indije i Brazila.
Još jedna pozitivna stvar u cijeloj priči o Facebooku je da se nakon pet i po godina konačno počelo zarađivati od ovog projekta.
"Početkom godine najavljivali smo da očekujemo pozitivno novčano stanje 2010. godine i ja sam sretan što vam mogu saopštiti da je do toga došlo ranije ", kaže Zuckerberg. "Nama je to važno jer Facebook postaje nezavisniji servis na duži period."