MySpace, Facebookov glavni rival u SAD-u i Evropi, objavio je kinesku verziju još u aprilu prošle godine.
Facebook je počeo nuditi verzije na stranim jezicima početkom ove godine, počevši sa francuskim, njemačkim i španskim jezikom. Korisnici su pomogli da se prevedu glavni idiomi na stranici.
Kineska stranica, koja je dostupna u obje verzije, u pojednostavljenoj i na tradicionalnom kineskom jeziku, je započela svoj život prošle sedmice na stranici zh-cn.facebook.com, i sada je u potpunosti operativna. Verzija na ruskom jeziku je također objavljena, pri čemu broj stranica na stranim jezicima iznosi 20.
Facebook već ima više od 280.000 članova na svojoj engleskoj verziji u Kini, kao i mnogo više korisnika na mrežama kineskih univerziteta. Analitičari su skeptični u vezi s tim da li će stranica ikada uživati popularnost koju uživa na zapadu.
Kineske preference anonimnih web zajednica, restrikcije slobode govora i snaga lokalnog društvenog umrežavanja su razlozi koji bi mogli spriječiti rast popularnosti Facebooka.
U Kini postoji više od 220 miliona korisnika internet, sa sve više ljudi koji su svaki dan online. Ova zemlja je premašila SAD i postala najveće samostalno internet tržište na svijetu, sudeći po China Internet Network Information Centreu.
Facebook je pretekao MySpace po broju korisnika u aprilu ove godine, sudeći po kompaniji Comscore. Facebook, ipak, i dalje zaostaje za MySpaceom na unosnom američkom tržištu, objavio je Telegraph.