Podaci ACSI-ja
0

Facebook koriste i oni koji tu stranicu mrze

Sarajevo-x.com
Foto: Press Assoc.
Foto: Press Assoc.
Baš u vrijeme kada najpopularnija stranica za društveno umrežavanje, Facebook, objavljuje da ima 500 miliona korisnika, stižu rezultati ispitivanja američkog indeksa zadovoljstva potrošača (ACSI), prema kojima većina korisnika nije zadovoljna uslugama te stranice, ali ipak ne u tolikoj mjeri da bi napustili Facebook.

U istraživanje koje je sproveo Univerzitet u Michiganu i kompanija "ForeSee Results" ove godine su prvi put uključene i društvene stranice Facebook i MySpace, ali i YouTube i Wikipedia. No, ona najpopularnija i najveća društvena mreža nije dobro prošla.

Naime, Faceebook je dobio 64 od mogućih 100 bodova, što tu kompaniju smiješta među 5 posto posljednjih privatnih kompanija na listi, tačnije u isti rang sa aviokompanijama i kablovskim kompanijama čiji su korisnici vječito nezadovoljni.

"Facebook je veoma uspješna kompanija i nismo očelivali ovako loš rezultat. Međutim, naša istraživanja su pokazala da veliki utjecaj na korisnike ima slaba zaštićenost privatnih podataka, česte promjene na web-stranici, kao i napadno oglašavanje", kazao je Larry Freed, predsjednik i izvršni direktor kompanije "ForeSee Results".

Glasnogovornik Facebooka, Johnny Thraw, istakao je kako nije vidio rezultate indeksa zadovoljstva korisnika, no napomenuo je kako je to razlog više da što bolje posluju i udovolje korisnicima.

"Napraviti jednostavan i koristan servis je najbolji način da zadobijete i održite povjerenje ljudi. Upravo zbog toga mi trošimo toliko vremena i energije kako bismo poboljšali postojeće usluge i dodali nove. Radujemo se sljedećem ispitivanju", prokomentarisao je Thraw, prenio je BBC.

Spomenimo i to da je internetski div Google dobio 80 poena, Bing 77, Yahoo 76, AOL 74, Ask.com 73. Također, među visoko rangiranim siteovima su Wikipedia sa 77, YouTube sa 73 poena, dok MySpace ima bod manje od Facebooka, odnosno 63.

Inače, Facebook je danas zvanično objavio da ima pola milijarde registrovanih korisnika.

Osnivač, Mark Zuckerberg istakao je kako je to važna prekretnica i da je skoro garantovano da će najpopularnija društvena stranica uskoro imati milijardu korisnika.