U istraživanju koje je sprovedeno na Univerzitetu u Chicagu u vezi s korisnicima društvenih mreža, otkriveno je da su društvene mreže poput Facebooka i Twittera privlačnije i primamljivije od shoppinga i konzumiranja cigareta.
U istraživanju su učestvovali ispitanici starosne dobi od 18 do 85 godina koji koriste "smart phone" uređaje, a koji su svaki put kada osjete želju da posjete neke od društvenih mreža, to javljali istraživačima.
Prema istraživanju, otkriveno je da komentarisanje fotografija na Facebooku, ili pisanje na Twitteru može pružiti veće zadovoljstvo od shoppinga, konzumiranja cigareta, alkohola pa čak i seksualnog odnosa, te da ove dvije društvene mreže mogu uzrokovati "zavisnost" kao što to rade cigarete i alkohol.
Istraživač Wilhem Hofman je kazao da su stranice poput Facebooka i Twittera besplatne i pristupačne, te da ljudi iz tog razloga ne mogu odoljeti da ih ne posjećuju.
Možda vas zanima
Dizajnerica i ugostitelj
Utjecaj duhanskog dima na odjeću i čulo okusa: Šta su otkrili Stankica Stojanović i Eldar Resić
Od 25. do 27. aprila
U Sarajevo na festival stižu predstavnici turističkih agencija iz 15 zemalja svijeta
Vezani članci
Obećala nastavak borbe
Muskov X nakratko suspendovao nalog udovice Navalnog, tvrde da je došlo do greške
Finansijski problemi