Prema studiji koju je sprovela European Interactive Advertising Association od 2006. godine broj tzv. "srebrnih surfera", 55-godišnjaka i starijih Evropljana koji koriste Internet, porastao je za 12%, a broj internet korisnika ženskog spola porastao je za 8%.
Mladi od 16 do 24 godine sada većinu svog slobodnog vremena provode na Internetu, tačnije njih 82% koriste Internet između 5 do 7 dana u sedmici. Samo 77% mladih ispitanika redovno gleda televiziju kao i prije, što je značajan pad od 5% u odnosu na 2006. godinu.
42% anketiranih osoba komuniciraju putem social networking sajtova najmanje jednom mjesečno. Broj osoba koje, najmanje jednom mjesečno, gledaju TV, filmove ili video klipove online skočio je za 150% od 2006. godine. Više od 80% ispitanika je izjavilo kako "ne bi mogli živjeti" bez barem jedne od ovih internet aktivnosti.
Istraživanje je bazirano na podacima prikupljenim putem 7.008 nasumičnih telefonskih intervjua obavljenih u septembru u Velikoj Britaniji, Njemačkoj, Francuskoj, Španiji, Italiji, Belgiji, Nizozemskoj i trima zemljama Skandinavije.
Ova studija je pokazala da u ukupno deset zemalja 169 miliona osoba "redovno koristi Internet", sedmično online provede oko 11,9 sati i gotovo njih trećina (48 miliona osoba) su "ovisnici o Internetu" jer sedmično prosječno provode oko 16 sati ili više online.
"Naše istraživanje je pokazalo kako potrošači koriste Internet u praktične svrhe kao i u svrhu zabave, budući da njihov svijet medija zaista poprima digitalnu dimenziju", kazala je za Associated Press izvršna direktorica udruženja EIAA Alison Fennah.