Tehnologija
0

EBay i Google zakopali ratnu sjekiru

Sarajevo-x.com
Foto: Reuters
Foto: Reuters
Nakon indirektnog sukoba između dvije najveće svjetske internet kompanije, internet aukcijska kuća eBay u petak je ponovo aktivirala svoje oglašivačke kampanje na Googleu.

EBay je 11. juna ove godine povukao svoje reklame sa najpopularnijeg internet pretraživača na svijetu, a ovaj potez su opravdali kao eksperiment kojim žele istražiti koje je to najučinkovitije sredstvo za privlačenje novih klijenata na poznati online aukcijski site. Međutim, mnogi tvrde kako ovakva odluka predstavlja osvetnički čin, jer je Google organizovanjem svoje zabave u isto vrijeme kada se odvija eBayova godišnja konferencija u Bostonu (14. juni) namjerno htio skrenuti pažnju sa eBaya.

U protekloj sedmici eBay, jedan od najvećih klijenata Googleovog marketinškog programa AdWordsa, intenzivirao je oglašavanje kod Googleovih rivala, poput Yahooa, IAC/InterActivea (Ask.com) i Microsofta (MSN.com).