Tehnologija
0

Dell poziva korisnike da podjele ideje preko servisa Dell IdeaStorm

Sarajevo-x.com
Dell je objavio da uvodi dva nova načina komunikacije sa kupcima, za potrebe djeljenja ideja i iskustava, koji bi bili uspostavljeni direktno između kupaca i kompanije.

Dell IdeaStorm (www.dellideastorm.com) i StudioDell (www.studiodell.com) su objavljeni tokom prezentacije koju je održao predsjednik i CEO kompanije, Michael Dell, na obrazovnom samitu u Teksasu.

"Najbolji smo kada čujemo šta nam naši kupci imaju reći", kazao je Dell. "Slušamo ih i učimo, a onda pokušavamo da poboljšamo i inoviramo proizvode na osnovu onoga što ljudi žele. To je jedna od prednosti koju imaju direktne kompanije".

Dell IdeaStorm predstavlja novi način primanja povratnih informacija od kupaca na temu kako izgraditi najbolje proizvode i servise. To je online zajednica gdje ljudi mogu ostavljati svoje ideje o tehnologiji Dell proizvodima, servisima i funkcionisanju opreme. Zajednica glasa za najbolje ideje i diskutuje o idejama sa drugim korisnicima. Dell će distribuirati ideje unutar svoje organizacije da bi izazvao nova razmišljanja i razvijao sve što se radi u kompaniji.

"Nevjerovatno je kad pomislite da sada imate jednu milijardu ljudi koji su online, a još jedna milijarda će se priključiti u narednih nekoliko godina“, dodao je Dell. „Mi već imamo interakciju sa oko tri miliona korisnika dnevno, a ali sad želimo izložiti svojim kupcima neke nove načine za djeljenje ideja direktno sa nama i cjelokupnom zajednicom Dell korisnika širom svijeta".