Žele ublažiti kritike
0

British petroleum kupio "naftnu mrlju" od Googlea

SRNA
Foto: AP
Foto: AP
Kompanija British petroleum (BP) kupila je termin "naftna mrlja" od internetskog giganta Googlea kako bi korisnici svjetske mreže bili usmjeravani na njenu stranicu, u pokušaju da ublaži kritike poslije izlivanja nafte iz njene bušotine u Meksičkom zalivu.

Portparol BP-a rekao je da će kompanija platiti određenu sumu kako bi njen web site bio rangiran pri vrhu ili na početku liste prilikom pretrage interneta po pojmovima "naftna mrlja", "volonter" ili "nadoknada".

BP nije saopštio koliko će plaćati Googleu za ovu uslugu, a američki predsjednik Barack Obama kritikovao je naftnu firmu, jer je potrošila 50 miliona dolara na televizijske reklame kojima pokušava da popravi svoj imidž  poslije najveće ekološke katastrofe u istoriji SAD.

"Znamo da ljudi tragaju za tim terminima na našem internet siteu i samo pokušavamo da im olakšamo da dođu direktno do tih termina", izjavio je portparol "BP-a".

Na web stranici kompanije sa sjedištem u Londonu dominiraju bijela i zelena boja, a u centru je veliko crveno dugme sa porukom "Akcija u Meksičkom zalivu".

British petroleum trenutno pokušava da umanji posljedice curenja nafte iz oštećene bušotine na dnu mora uz pomoć specijalnog poklopca sa odvodnom cijevi koja se proteže do broda na površini.