Tehnologija
3

Apple objavio nove reklame za Watch Series 2 uoči novogodišnjih praznika

Klix.ba
Ako je vjerovati određenim izvještajima, prodaja pametnih satova je pala za 50 posto, ali to nije spriječilo kompaniju Apple da učini sve kako bi što bolje promovisala svoj Watch Series 2 prije novogodišnjih praznika.

Nove reklame su se pojavile na videoservisu YouTube, a Watch Series 2 se predstavlja ultimativni lifestyle uređaj.

Reklame nas vode od Los Angelesa do Azije, a porom u studio i na nogometnu utakmicu, traju od 10 do 16 sekundi i ne sadrže dijalog.

Ključni fokus u svakoj reklami je otvaranje poklona koji sadrži Apple Watch Series 2.

Prema podacima IDC-a, Apple je u oktobru bio lider na tržištu pametnih satova, no, činjenica da kompanija ne želi otkriti podatke o prodaji možda govori da Apple Watch Series 2 i nije previše popularan.

Ipak, direktor Applea Tim Cook je zadovoljan prodajom.

"Naši podaci pokazuju da Apple Watchu dobro ide te da će biti jedan od najpopularnijih novogodišnjih poklona. Prodaja bilježi rast, a tokom prve sedmice nogovodišnjeg šopinga, bila je veća nego u bilo kojoj drugoj sedmici u historiji uređaja. Očekujemo najbolji kvartal za Apple Watch", izjavio je Cook.

Međutim, nakon Cookove izjave je uslijedio izvještaj IDC-a u ovom mjesecu prema kojem je Apple četvrti u fitness tracker kategoriji iza Fitbita, Xiaomija i Gramina. Oba IDC-ova izvještaja procjenjuju da je Apple prodao oko 1,1 milion pametnih satova tokom trećeg kvartala ove godine, što predstavlja pad prodaje od cak 71 posto u odnosu na prošlu godinu.

Bez obzira na sve, Apple pomoću Cookovih izjava i noviih reklama pokušava nametnuti zaključak da je njegov smartwatch ništa manje od još jednog popularnog uređaja kompanije.