Ponuda neke od mobilnih ili tablet aplikacija u Appleovoj virtuelnoj prodavnici Appstor donosi četiri puta više novca od njenog stavljanja na ponudu u okviru Googleove usluge Google Play, pokazali su rezultati analize istraživačke kompanije Flurry specijalizovane za tržište mobilnih aplikacija.
Izvještaj je pokazao i dobro odupiranje Amazona firmi Apple, prenijela je francuska novinska agencija AFP.
Određena aplikacija razvijena za Appleov operativni sistem iOS za koju bi njegov autor, na primjer, mogao da dobije zaradu od eira po korisniku, u verziji namijenjenoj tablet kompjuteru Kindl Fire firme Amazon mogao bi da donese 0,89 eura, a samo 0,23 eura na Google Playu.
Vodstvo Applea ni malo ne iznenađuje, ali iznenađuje efikasnost Amazonovog modela koji nudi samo sadržaje za tablet računare, ali ne i za pametne mobilne telefone - smartphone.
Nudeći filmove i uskoro muziku i knjige, osim aplikacija ili igrica za mobilne uređaje, Google namjerava da podstakne potencijalne klijente na kupovinu.
Možda vas zanima
Sjajne reakcije publike
Helem Nejse predstavio četvrti album: 15 novih pjesama s cijelim spektrom muzičkih žanrova
Dizajnerica i ugostitelj
Utjecaj duhanskog dima na odjeću i čulo okusa: Šta su otkrili Stankica Stojanović i Eldar Resić
Vezani članci
Uz planiranje putovanja
Google Maps sada nudi bolju navigaciju do punjača električnih automobila
U sklopu nagodbe na sudu