Kompanija Koi Design je napravila aparat za koktele pod nazivom Data Cocktail koji pravi pića na osnovu tvitova objavljenih na Twitteru.
Aparat za koktele "kupi" ključne riječi pet posljednjih tvitova na Twitteru koje korisnici šalju na @datacocktail, a potom na osnovu njih bira sastojke i miješa ih u ukusno piće.
"Prije nego počne praviti piće, aparat detektuje pet posljednjih poruka na Twitteru i bira dostupne sastojke. Ove poruke određuju sastav pića", rekao je jedan od kreatora aparata za koktele.
Prije nego nastane euforija, treba napomenuti da se aparat Data Cocktail ne prodaje, ali da bi mogla postojati mogućnost iznajmljivanja u budućnosti.
Možda vas zanima
Sjajne reakcije publike
Helem Nejse predstavio četvrti album: 15 novih pjesama s cijelim spektrom muzičkih žanrova
Vezani članci
Obećala nastavak borbe
Muskov X nakratko suspendovao nalog udovice Navalnog, tvrde da je došlo do greške
Finansijski problemi