Ovaj eksperiment je rezultat inicijative koju je u februaru pokrenuo YouTube pod nazivom "You Choose '08", kako bi se predsjedničkim kandidatima dozvolilo prikazivanje reklamnih spotova na Internetu u sklopu njihovih kampanja.
"Interakcija je osnovna prednost YouTubea, i kandidati i korisnici žude za međusobnom komunikacijom", kazao je Steve Grove, glavni i odgovorni urednik YouTubeove kategorije "News and Politics".
Čast da postavi prvi video zapis imao je bivši guverner države Massachusetts Mitt Romney. Svaki učesnik predsjedničke utrke imat će sedam dana za učestvovanje u video diskusiji koju je otvorio Romney sa pitanjem: Šta smatrate najvećim izazovom za SAD i šta biste učinili po tom pitanju?"
"Potrudit ću se da pogledam što više vaših video odgovora i svakako odgovorim na njih", kazao je Romney.
Današnje političke kampanje nastoje što bolje iskoristiti najnovije tehnologije kako bi se privukao što veći broj glasača. Svaki američki predsjednički kandidat posjeduje savršeno osmišljene web stranice i profile na društvenim sajtovima poput MySpace.com ili Facebook.com.