Nova tvrdnja naučnika

Život na Zemlji postojao i prije 4,4 milijarde godina

Sarajevo-x.com
Foto: Reuters
Ni asteroidi veličine Irske koji su padali na našu planetu nisu bili dovoljni da prije 3,9 milijardi godina unište život na njoj, otkrili su javnosti u srijedu naučnici. Ovo saznanje donijelo je novu teoriju o starosti života na Zemlji koji je, prema novim tvrdnjava, za 500 miliona godina stariji nego što se prethodno mislilo.

Masivni asteroidi bili su u stanju uništiti Zemlju i bilo kakve znake života na njoj, no međutim, to se nije dogodilo.

Naučnici sa Univerziteta Coloradu izradili su trodimenzionalni model koji prikazuje Zemlju i mikrobe koji na njoj žive. Oni su, smatra se, ne samo preživjeli težak period, nego čak i napredovali.

Novi rezultati ukazuju na mogući nastanak života na Zemlji još od prije 3,9 milijardi godina", slaže se Oleg Abramov, jedan od istraživača čija je teorija objavljena u magazinu Nature.

"Otvara se mogućnost da je život na Zemlji star i do 4,4 milijarde godina, u periodu kad su formirani prvi okeani", kaže Abramov koji je s kolegom Stephenom Mojzsisom izučavao podatke o starosti stijena, meteorita, površinama okolnih planeta i drugo.

Na kompjuteru su "oživjeli" taj period i zaključili da bi udari koje je Zemlja pretrpjela ubili sve živo na njenoj površini, ali ipak, to je na neki način izbjegnuto.

Dosad su biolozi smatrali da se život na planeti pojavljivao nekoliko puta, te da je prvi oblik života nestao pod djelovanjem meteorita.

"Kad se tačno pojavio život na Zemlji tema je o kojoj se još vodi oštra debata", kaže Michael News, astrobiolog čija je organizacija bila sponzor istraživanja.