Produžite život potomstvu

Živite i jedite zdravo i zbog svoje unučadi

Sarajevo-x.com
Oni koji dožive duboku starost razloge trebaju tražiti u zdravom načinu života, ali isto tako mogu zahvaliti i svojim precima.

Naučnici su otkrili da dobra dijeta i stil života mogu pomoći vašoj djeci, unucima, pa čak i praunucima da žive duže. Američki istraživači sa Univerziteta Stanford su otkrili da mijenjanje tri vrste proteina može utjecati na dugovječnost. Ispitivanja su obavili na crvima, koji imaju iste proteine kao i ljudi, te su zaključili da ti proteini mogu produžiti život i do 30 posto kod tri sljedeće generacije. Nakon treće generacije stvari se vraćaju na staro.

Radi se o tome da se tijelo prilagođava na svoju okolinu, pa tako i na dijetu, izloženost suncu ili zagađenju, ali se dosad nije znalo da su ti utjecaji i nasljedni.

"Ne znamo koliko se još faktora može prenositi, ali su tu vjerovatno prehrana, zagađenje, pušenje, sve vrste lijekova, izloženost zračenju i stresu. Naša tijela bi se mogla sjećati života naših predaka. To pokazuje da dugovječnost može biti naslijeđena i negenetskim putem", kažu stručnjaci.

Nedavna studija švedskog naučnika pokazala je da izgladnjivanje nekog pojedinca može utjecati na metabolizam njegove djece i unučadi.