Nauka
0

Yahoo! pokrenuo kampanju protiv neželjenog e-maila

Klix.ba
Pod imenom “Dump the Junk Day” ili “Dan za bacanje smeća” britanski ogranak kompanije Yahoo! pokrenuo je kampanju protiv neželjenih e-mail poruka, poznatijih kao spam.

Prema istraživanju koje je ova kompanija sprovela u Velikoj Britaniji, spam je postao najveći problema za korisnike Internet usluga, a godišnji troškovi uklanjanja spam poruka, kao i resursa koje one zauzimaju procjenjuju se na 5 milijardi funti. U istom istraživanju procijenjeno je da gotovo 40% e-mailova u Velikoj Britaniji spada u neželjene.

Kampanja je izazvala veliko interesovanje britanske javnosti, a prokomentarisao ju je i ministar za e-commerce Stephen Timms: “Niko od nas ne želi inbox pun irelevantnih mailova, naročito u vremenu kada je e-mail postao jedan od najvažnijih načina komuniciranja u svijetu. Potrebno nam da ljudi imaju povjerenje u ovakav način komuniciranja.”

Kampanja je uglavnom zasnovana na reklamnim porukama, ali se korisnici ohrabruju da glasaju za najgoreg pošiljaoca spam poruka i to na e-mail [email protected].