Novo otkriće

Vitamin C slabi učinak lijekova protiv raka

Sarajevo-x.com
Istraživanje američkih naučnika otkrilo je da je 30 do 70 posto manje ćelija zaraženih rakom ubijeno ukoliko su prije tretmana sa lijekovima bile izložene vitaminu C, što je dovelo do šokantnog zaključka da dodaci ovog vitamina 'otupljuju' lijekove protiv raka.

Naime, istraživanje o raku provedeno u centru Memorial Sloan-Kettering Cancer, pokazalo je da su tumori kod miševima rasli mnogo brže ukoliko su miševima davani dodaci vitamina C prije hemoterapije.

Američki istraživači su, u sklopu navedenog istraživanja, testirali više različitih lijekova protiv raka i utjecaj vitamina C na njih. Poražavajući su rezultati da nijedan od lijekova koje su tretirali sa ovim vitaminom nije imao isti učinak koji je imao bez njega.

Dosad se za vitamin C vjerovalo da pomaže oboljelima od raka pri terapiji, međutim kako novi rezultati pokazuju, 'zdravi' vitamin ne samo da ne pomaže, već šteti oboljelima od raka.

"Vitamin C zapravo štiti mitohondrije (sitne strukture unutar ćelija raka) od štete i time čuva ćelije raka od izumiranja. S druge strane, svi lijekovi protiv tumora rade na principu da oštete mitohondrije kako bi ubili stanice raka", objasnio je glavni istraživač centra Memorial Sloan-Kettering Cancer, dr. Mark Heaney.

Pamela Mason, naučni savjetnik pri informativnom servisu Health Supplements rekla je kako se iz nove američke studije ne mogu izvući konačni zaključci, dok se istraživanje ne obavi i na ljudima, prenosi BBC u srijedu.

Mason je naglasila da bi, u svakom slučaju, oboljeli od raka uvijek trebali tražiti savjet stručnjaka prije uzimanja bilo kojeg proizvoda koji im nije odobrio njihov doktor.