{{error}}
Facebook prijava

Unesite e-mail:

27.5.2012. u 19:33
Virus iz mesa majmuna i gorila opasan kao HIV
Afrički naučnici upozorili su da bi jedenje mesa majmuna i gorila moglo uzrokovati veliku epidemiju sa katastrofalnim posljedicama.
Naučnici su epidemiju opisali kao "sljedeći HIV" koji bi mogao ubiti milione stanovnika na planeti. Više od 80 posto ovakvog mesa jedu u Kamerunu zbog čega je smrtnost u toj zemlji porasla u posljednjih nekoliko mjeseci.

Tzv. "Majmunski pjenasti virus" mogao bi izazvati zdravstvenu krizu na cijeloj planeti. Prema procjenama, 3.000 gorila ubije se svake godine na sjeveru Kameruna i njihovo meso se koristi u ishrani. U studiji koja je objavljena ranije ove godine, navodi se kako je ovaj virus pronađen u nekoliko slučajeva zapljene mesnih proizvoda na američkim aerodromima.

Babila Tafon, jedan od čelnih ljudi koji brine o sudbini kamerunskih majmuna i gorila, poslao je uzorke mrtvih životinja u kojima je pronađen virus veoma blizak HIV-u.

"U selu Bakaklion, naša su braća pronašla mrtvog gorilu čije su meso kasnije jeli. Veoma brzo, čak 25 ljudi je umrlo. Tu su bila djeca i žene. Jedni seljani koji su preživjeli bili su oni koji nisu jeli meso", kaže Tafon.

Naučnik i istraživač Dominique Baudon iz Centra Pasteur u kamerunskom gradu Yaounde kaže kako ga brine brzina prenosa virusa sa jedne osobe na drugu.

"Tačan način prenošenja nije potvrđen, ali najvjerovatnije se prenosi preko krvi i drugih tečnosti sa zaraženih životinja", kaže Baudon.

Američki, australijski i kanadski istraživači već su oformili mobilne timove u Kamerunu kako bi istražili ovaj opasni virus od kojeg hiljade Kamerunaca svake godine umre.