Otkriće u Francuskoj

Veliki otisci stopala dinosaurusa u Jurskom parku

Sarajevo-x.com
Paleontolozi sa istoka Francuske svečano su objavili značajno otkriće jednog od najvećih otisaka stopala dinosaurusa koji je ikad dokumentovan. Njegov prečnik iznosi između 1,4 i 1,5 metara, piše agencija AP.

Lokacija na kojoj je uočen otisak je visoko na planini Jura, a očekuje se pronalazak još 20 otisaka, ističe paleontolog Jean-Michel Mazin iz francuskog Nacionalnog istraživačkog centra.

Vjeruje se da je skriveno na stotine ili čak hiljade sličnih otisaka iz perioda kasne jure, a njihovim otkrićem naučnici saznaju više informacija o sauropodima, dugovratim biljojedima i gigantima među dinosaurusima. Oni su živjeli na Zemlji prije 150 miliona godina, težili 33 do 40 tona, te bili visoki preko 25 metara, objavili su francuski istraživači.

"Možemo izračunati njihovu veličinu i brzinu, otkriti kako su se ponašali i naučiti šta su radili", kaže Mazin.

Nekoliko naučnika iz SAD-a, koji nisu učestvovali u ovom projektu, oduševljeno je pronalaskom, iako ovi otisci nisu najveći ikad pronađeni.

Andrew Milner, paleontolog sa lokaliteta St. George Dinosaur Discovery u Johnson Farmu na jugozapadu američke države Utah pogledao je fotografije kratera iz Francuske i rekao: "Stiče se pravi dojam o težini životinje, možete vidjeti veliki jasni prsten oko otiska. Izgleda prilično zadivljujuće. Ja sam oduševljen."

Naučnici se slažu da je ovaj lokalitet u Francuskoj veoma interesantan izvor ogromnog potencijala za iskopavanja.