Objavljeno 16.03.2009. u 23:37
|
Komentari: 0
Novo naučno otkriće
Vegeterijanci češće pate od raka debelog crijeva
Vegeterijanska ishrana izvrsna je preventiva protiv nekih vrsta raka, tvrde britanski naučnici, no ne i protiv raka debelog crijeva kako se dosad mislilo.

Studija, objavljena u naučnom magazinu American Journal of Clinical Nutrition, naučni je rad tima s prestižnog Univerziteta Oxford koji su se odavno bavili mišlju da naprave veliko istraživanje o povezanosti ishrane i raka.
Ispitanici, skoro 53.000 njih, podijeljeni su u četiri grupe, na mesojede, ribojede, vegetarijance i vegane.
Dokazano je da grupe koje ne konzumiraju meso imaju manji rizik da obole od nekih vrsta raka, ali isto tako naučnici su došli do saznanja da rak debelog crijeva nije ništa rjeđi kod vegeterijanaca nego kod mesojeda.
'Mada se dosad rak debelog crijeva povezivao s konzumacijom crvenog mesa, istraživanje je pokazalo da vegeterijanci čak češće obolijevaju od ovog oblika raka. To je najvažnije saznanje u ovoj studiji', izjavio je autor Tim Key, epidemiolog i vodeći autor studije.
Ljekari i naučnici su istakli i to da ljudi danas razumnije konzumiraju meso i da većina njih jede meso u preporučenim dnevnim količinama. No, ipak ljekari savjetuju da je za zdravlje neophodno pet dnevnih porcija voća ili povrća, te da je uravnotežena prehrana najbolja za organizam.
(Sarajevo-x.com)
|
|
|
Komentari na članak
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Klix.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Klix.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Klix.ba nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
| Unesite komentar |
Najnovije iz Nauka
Najčitanije iz Nauka
Forum - Nauka i edukacija
Facebook preporuke
Top preporuke
iz Nauka




