{{error}}

/

S
3.12.2011. u 13:30
Uganda: Svemirsku letjelicu napravio u dvorištu
Chris NSamba iz Ugande konstruisao je letjelicu African Skyhawk u blatnjavom dvorištu svoje majke i tvrdi da će ovim projektom biti omogućena prva afrička svemirska misija.
NSamba je osnivač Afričkog svemirskog istraživačkog projekta u kojem već ima 600 volontera koji će mu pomoći da ostvari svoj san, a to je da se vine u visine 25.000 kilometara od Zemlje.

On je otkrio da će, kad se vrati sa letjelicom, pokrenuti izgradnju prvog svemirskog broda u Africi. Ambiciozni Nsamba vjeruje da će se to desiti u narednih četiri do šest godina.

"Mi pokušavamo da uključimo Afrikance u svemirska istraživanja i želimo da doprinesemo nauci kako bi i naš rad bio od koristi. Ovdje se ne radi o novcu ili slavi, mi samo želimo biti dio nauke i trenutnih dešavanja", rekao je NSmaba, prenosi Daily Mail.

On nema nikakvog iskustva u svemirskim studijama, ali ambiciozno podučava svoje volontere o svemiru. Ističe da je jako bitno da ovo nije projekat koji vodi samo jedan čovjek nego projekat u kojem učestvuje više ljudi zajedno.

Nsamba je na pitanje kako planira da simulira nultu gravitaciju rekao da će to uraditi vrlo lako i da o tome ne brine. Također, kaže da su mnogi naučnici proglašavani ludacima, a onda je svijet uvidio njihovu vrijednost i vrijednost njihovih inovativnih ideja. On je rekao da novac za testiranje očekuju od raznih donatora i ugandske vlade.