{{error}}

Unesite e-mail:

S
27.10.2008. u 16:36
Transseksualnost je u genima?
Naučnici su otkrili genetski uzrok zbog kojeg se transseksualci, muškarci koji tvrde da su žene zatočene u tijelu muškarca, osjećaju i ponašaju kao žene.
U naučnoj studiji u kojoj je učestvovalo 112 transseksualaca otkriveno je da produženi receptori testosterona, muškog spolnog hormona, mogu oslabjeti tokom boravka djeteta u majčinoj utrobi.

Tako se otkrilo da su tri gena koja su zadužena za seksualni razvoj čovjeka stupaju u interakciju jedan s drugim i pretvaraju testosteron u estrogen, ženski spolni hormon.

Dosad se smatralo da nema bioloških faktora koji bi uticali na transseksualnost kod muškaraca, te se transseksualnost uzimala kao lični izbor i stil života.

Rezultati studije objavljeni su u časopisu Biological Psychiatry, a naučnici su izrazili veliko zadovoljstvo rezultatima koji su dokazali da transseksualnost nije izbor ili psihološka trauma iz djetinjstva, već genetski poremećaj u "izgradnji spolne ličnosti" čovjeka.

No, ipak ovo otkriće ne može objasniti pojavu transseksualnosti u kasnoj dobi života, a i tzv. maskulinost djevojčica i femininost dječaka mogu biti posljedica toga što je majka uzimala spolne hormone za vrijeme trudnoće.