{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Sve popularniji 3D digitalni svijet "Second Life"

S
9.10.2006. u 11:34
0
0
Sve popularniji 3D digitalni svijet "Second Life"
0
Sve popularniji 3D digitalni svijet "Second Life"
Pojekat 38-godišnjeg preduzetnika Phillipa Rosedalea 3D digitalni svijet "Second Life" jedan je od najvećih i najpopularnijih izuma današnjice.
"Second Life" danas ima 800,000 stanovnika, a više od stotinu stanovnika zarađuje pravi novac prodajući virtualnu zemlju, odjeću, nakit, oružje, kućne ljubimce, te pružajući virtualne usluge, naročito seks.

Da, ljudi daju prave novce za stvari koje mogu samo koristiti u Rosendaleovom svijetu, koji je kreiran na snažnim serverima sa pristupom preko interneta.

Kreator Rosendale predviđa milion korisnika do kraja ove godine.

Svi žele biti dio nečega što je najnoviji hit, pa tako i organizacije poput Major League Baseball, Harvard University, American Apparel Inc., i CNet.com otvaraju svoje operacije u Second Lifeu, dok muzičari poput grupe Duran Duran i Suzanne Vega organizuju virtualne koncerte koristeći njhove animirane likove.

Izvršni direktor kompanije Linden Research Inc. koji je ujedno i vlasnik ovog 3D digitalnog svijeta, teži da njegov svijet bude dobar, pa je uveo softverski kod kojim se definišu osnovni zakoni ovog svijeta. Kada Rosedale uđe u vlastiti svijet, nema ništa veće moći od slavnih ličnosti koje su svojim likovima pomogle uobličiti ovaj svijet.

"Moram priznati da sam tašta osoba, kao i svi mi. U današnje vrijeme biti Phillip Linden ( njegov online alter-ego) jeste biti rock zvijezda. Ali da sam ja kralj u ovom svijetu, onda to ne bi bilo to." –izjavio je za Associated Press na nedavno održanoj konferenciji.

Šta god "Second Life" predstavljao , jasno je da prevazilazi virtualnu stvarnost filma i fikcije koji su postojali prije njega.

Najbliže poređenje može se izvršiti sa online video igrama poput "World of Warcraft" ili "The Sims Online", budući da korisnici downloaduju sofver koji otvara portal ka virtualnom svijetu, a Lindenovi serveri skiciraju modele dinamičnog svijeta i šalju ih korisniku kao real-time video.

Ipak ovaj svijet nije igrica, ne postoji cilj koji morate ostvariti i većina resursa su raspoloživi. Likovi mogu letjeti ili disati u vodi, a najvažnije je da nikada ne stare ili umiru. Kao i u stvarnom svijetu, na vama je da odlučite šta ćete raditi u novom svijetu, a mnogi korisnici se samo žele brzo obogatiti.

Anshe Chung, lik kojeg je kreirala njemačka poslovna žena Ailin Graef, prošle godine je zaradila preko 100,000 dolara zahvaljujući trgovini i iznajmljivanju zemlje na atraktivnim lokacijama Second Lifea.

Zemlja je jedini ograničeni resurs, te glavni izvor zarade za kompaniju Linden. Korisnici koji žele stalno mjesto u ovom svijetu kako bi izgradili virtualne domove ili osnovali vlastiti businesses plaćaju deset dolara mjesečno za kupovinu 500 virtualnih kvadratnih metara ili osminu jutra zemlje, uz jednokratni trošak kupovine nekretnina od Lindena.

Linden također uzima proviziju za upravljanje valutnim promjenama linden dolara i američkog dolara, trenutno je omjer jedan američki dolara za 280 linden dolara.

Jedan od naznačanijih apekata "Second Lifea" jeste promatranje ili učestvovanje u virtualnom seksu. Korisnici mogu svoje likove uljepšati i učiniti seksipilnijim zahvaljujući kompjuterskoj grafici.

Rosedale je priznao kako je prvobitno zamislio "Second Life" kao tržište , ali ne nužno kao bordel. Osnovna ideja jeste da je ovo mjesto gdje možete sami kreirati stvari.

Projekat 3D digitalni svijet "Second Life" lansiran je 2003. godine. Danas ima veličinu virtualnog San Francisca, gdje je i sjedište Lindena, ali njegova geografija i kultura su veoma bogati i raznovrsni.

Komentari (0)
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: