{{error}}

Unesite e-mail:

S
20.7.2007. u 11:50
Razvoj dinosaura se dogodio postupno
Razvoj dinoasura u velika i dominantna bića životinjskog carstva se dogodio postupnije nego što se ranije vjerovalo. Novi otkriveni fosili od prije 250 miliona godina pokazuju izgled ranih dinosaura i dokazuju da je takmičenje između njih i evoluiranih dinosaura trajalo oko 20 miliona godina.
Naučnici su otkrili fosilne ostatke reptila koji su sličili dinosaurima, ali za koje se vjerovalo da su izumrli prije pojave pravih dinosura - prije oko 230 miliona godina.
Prvi dinosauri su bili veličine prosječnog psa i tako "maleni" su ostali tokom cijelog perioda Trijasa. U tom periodu dinosauri nisu bili dominantni predatori na kopnu, ali Jurski period je vrijeme kada oni počinju bivati sve veći i različitiji.

Naučnici su vjerovali da su preci dinosaura vrlo brzo počeli izumirati jer su njihovi "veći" rođaci osvajali teritorij i bili dominantniji, prenosi Reuters.

Ali otkrićem fosila u Novom Meksiku, naučnisu su zaključili da su preci dinosaura i evoluirani dinosauri živjeli jedni s drugima jedan dug period. Konkurencija između "malih" i "velikih" dinosaura je trajala oko 15 do 20 miliona godina.

Naučnicima je sada jasniji prelaz između malih dinosaura i velikih, jer se popunjavaju rupe u teorijama o nastanku evoluiranih dinosaura.