Ostaci supervelike rupe?

Otkriveni mjehuri u Zemljinoj galaksiji

SRNA
Naučnici su u Mliječnom putu otkrili dva velika mjehura koja bi mogla predstavljati ostatak erupcije supervelike crne rupe.

Svemirski teleskop američke Agencije za svemirska istraživanja NASA - Fermi, koji radi na principu gama zraka, otkrio je u Zemljinoj galaksiji strukture koje do sada nisu bile primijećene - pojava se prostire na 50.000 svjetlosnih godina i mogla bi predstavljati ostatak erupcije supervelike crne rupe u centru naše galaksije.

NASA je  detektovala dva mjehura koja emituju  gama zrake i prostiru se po 25.000 svjetlosnih godina sjeverno i južno od naše galaksije.

Svemirski stručnjaci još nisu shvatili prirodu i porijeklo takve pojave.

Trenutno provode dodatne analize kako bi shvatili nastanak te do sada neviđene svemirske strukture. Vjeruju da su svemirski mjehuri tu već hiljadama godina, ali  da toga do danas nismo bili svjesni.

Mjehuri trenutno emituju  više energije od izmaglice gama zraka na drugim mjestima Mliječnog puta i imaju dobro definisane rubove, što upućuje na to da su nastali zbog velikog i razmjerno brzog oslobađanja energije.

Svemirska struktura proteže se na više od polovice vidljivog neba.