{{error}}

Unesite e-mail:

S
10.8.2007. u 14:00
Otkrivena najveća grobnica dinosaura u Evropi
Amaterski paleontolog iz Švicarske otkrio je masovnu grobnicu dinosaura za koju se vjeruje da je najveća u Evropi. Kosti dinosaura primijetio je prilikom iskopavanja zemlje za izgradnju kuće, a prema navodima naučnika kosti dinosuara su razasute na površini od oko 1,5 kilometara.
Sasvim slučajno, čovjek iz Švicarske koji se u slobodno vrijeme bavi paleontologijom ispod površine prilikom iskopavanja u jednom dvorištu našao je možda najveću grobnicu dinosaura u cijeloj Evropi, prenosi Reuters.

Grobnica je pronađena u malom mjestu Frick, pokraj Švicarske granice s Njemačkom, a ova regija je već poznata naučnicima po tome što je "bogata" fosilnim ostacima. Ipak, nakon ovog otkrića, naučnici smatraju da bi se na tom području moglo pronaći još više ostataka.

"Čovjek koji se amaterski bavi paleontologijom se slučajno zadesio prilikom iskopavanja zemlje za izgradnju temelja jedne kuće i tamo ugledao kosti", izjavila je Monica Ruembeli iz muzeja u Fricku.

Naučnici širom Njemačke su vrlo zainteresirani za ovo područje koje će zasigurno sada biti pomnije pretraženo.

"Mislimo da se fosilni ostaci prostiru na površini od oko 1,5 kilometara i ako je to tačno, onda bi to zaista bilo najveće nalazište ostataka dinosaura ", rekao je Martin Sander, paleontolog sa univerziteta u Bonnu.

Pronađene kosti pripadaju miroljubivoj, biljojednoj vrsti dinosaura Plateosaurus koja je na Zemlji živjela prije 210 miliona godina. Naučnici smatraju da je tada površina Švicarske bila pustinja.