{{error}}

Unesite e-mail:

S
14.4.2011. u 17:22
Otkriven "demonski dinosaurus"
Naučnici sa Smitsoniovog Nacionalnog prirodnjačkog muzeja u Washingtonu otkrili su fosil demonskog dinosaurusa (Daemonosaurus chauliodusa), na osnovu koga pretpostavljaju da je ovaj predator bio veličine psa.
Naučnici sa sigurnošću ne mogu govoriti o njegovoj veličini s obzirom da su pronađeni samo lobanja i vrat oštrozubog dionosaurusa, koji je američkim Zapadom harao prije 200 miliona godina.

Otkriće fosila opake zvijeri popunilo je kariku koja je nedostajala u razumijevanju evolucije dinosaurusa.

Potvrđeno je da su dinosaurusi nestali nakon udara asteroida i da su imali šareno perje.

Karakteristike ove zvijeri, kratka njuška i zubi nagnuti prema naprijed - nikada dosad nisu viđeni kod dinosaurusa iz razdoblja trijasa, kaže Hans-Dieter Sues iz Smitsoniovog Nacionalnog prirodnjačkog muzeja.

Sues, kurator odsjeka za paleontologiju kičmenjaka u ovom muzeju, tvrdi da će otkriće popuniti evolucionu rupu između dionasurusa koji su živjeli na području Brazila i Argentine prije 230 miliona godina, i kasnijih teropoda kao što su slavni Tirannosaurus rex.

"Karakteristike lobanje i vratne kične demonosaurusa hauliodusa ukazuju da je on karika između ranih poznatih predatora iz Južne Amerike i kasnijih razvijenijih teropoda. Jedna od tih karakteristika su šupljine na vratnom kičmenom dijelu povezan sa strukturom respiratornog sistema", tvrdi Sues.

Demonosaurus je otkriven na ranču Gost u Novom Meksiku, poznatom nalazištu fosila, prenose mediji.