{{error}}

Unesite e-mail:

S
1.5.2007. u 12:33
Nova nada za oboljele od Alzheimerove bolesti
Mentalna stimulacija i posebni tretman lijekovima mogli bi pomoći osobama koje pate od Alzheimerove bolesti i drugih oblika demencije da povrate izgubljeno pamćenje, zaključak je američkog istraživanja objavljenog u nedjelju u renomiranom magazinu Nature.
Naučnici su koristili dvije metode kako bi poništili gubitak memorije kod miševa sa Alzheimerovom bolesti - stimuliranjem njihovog mozga u posebnom okruženju, te upotrebom lijeka koji podstiče rast neurona.

"Vjerujem da smo obezbijedili prvi dokaz da ipak postoji mogućnost za unapređenjem sposobnosti učenja i povratom određenog dijela memorije za slučajeve neurodegeneričkih bolesti gdje pacijenti pate od gubitka memorije i poteškoća kod učenja.", izjavila je neurologinja Li-Huei Tsai sa medicinskog instituta Howard Hughes.

Tsai je još dodala da, ako se izgubljena memorija može povratiti, onda zapravo nikada nije bila ni izbrisana iz mozga. Prema istraživanju Tsai i njenih kolega određeni dijelovi memorije su vjerovatno zaključani u mozgu pacijenta zbog oštećenja mozga.

Istraživači su koristili genetički modificiranog miša starije dobi kod kojeg su mogli aktivirati protein koji simulira iste moždane promjene koje se dešavaju kod osoba sa Alzheimerovom bolesti, uz atrofiju i gubitak nervnih stanica.